Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı’nda 2. kez başkanlığa seçilen Fikret Orman, Kongre Üyelerimize hitaben bir konuşma yaptı.
Şahşım ve
arkadaşlarım adına sizlere çok teşekkür ederim. Öncelikle Kongre Divan Başkanlığına, Divan Kurulu Üyelerimize ve burada görev yapmış emek dökmüş
arkadaşlara adaletli bir seçim yaşanmasında göstermiş oldukları özen için teşekkür ediyorum.
Beşiktaş bugün esasında bir liste onaylamadı,
bir zihniyeti onayladı. Artık Beşiktaşlılar kandırılmak istemiyor. Gerçekle yüzleşen strateji sahibi olan çalışan başarıyla popüler olmak isteyen
ekipler görmek istiyor. Şekil olarak karşı karşıya gözükmüş olsalar bile aynı zihniyet hepsini bir araya getirebiliyor ama Beşiktaşlılar bunlara
kanmıyor.
Bir seçim geride kaldı. Tüm camiayı kucaklayacağız. Hiçbir egoumuz yok. Amacımız Beşiktaş’ın menfaatlerini korumak. Kısa sürede
güzel bir stat yapacağız. Buna inanın. Artık Beşiktaş borçlarıyla anılmayacak. Kulübümüz bunu hak ediyor. Şampiyonlukları istikrarlı olarak
yaşayacağız.
Bugüne gelmemizde emeği geçen geçmiş yönetim kurulunda bulunan arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum. Bizlere güvendiniz,
sizleri mahcup etmeyeceğiz.”

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

























