Beşiktaş Kulübü'ndeki başkanlık seçimini kaybeden Serdal Adalı, seçim sonucunun Beşiktaş'a hayırlı olmasını dilediğini söyledi.
Beşiktaş
Kulübü'nün olağan seçimli genel kurulunda Fikret Orman'a karşı kaybeden Adalı, yaptığı yazılı açıklamada, seçime girerken tek hedeflerinin Beşiktaş'ı
daha ileri taşımak olduğunu belirterek, "Seçim sürecinde gece gündüz iyi niyetle ve özveriyle çalıştık. Oylarını kullanmak üzere katılım gösteren tüm
kongre üyelerimize teşekkür ederim. Seçim sonucunun Beşiktaşımıza hayırlı olmasını dilerim. Beşiktaş hepimizin aşkıdır, her zaman 'Sen ben yok,
Beşiktaş var' dedik, demeye de devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Adalı, çok kısa sayılabilecek bir zamanda adaylığını açıkladığına
dikkat çekerek, Beşiktaş için önemli projeler oluşturduklarını, farklı bir vizyon ortaya koyarak bunu kongre üyelerine anlatmaya çalıştıklarını
kaydetti.
Seçim sonucunu büyük bir saygı ile karşıladığını belirten Adalı, "Tüm bu süreç doğrultusunda öncelikle aileme, çalışma
arkadaşlarıma, tüm Beşiktaş kongre üyelerine, taraftarlarımıza ve basın mensubu dostlarımıza teşekkürlerimi ve en derin saygılarımı sunuyorum"
şeklinde görüşlerini aktardı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

























