2012-2013 sezonunu şampiyon tamamlayan Hentbol Takımımız, Başkanımız Fikret Orman’ı ziyaret etti.
Başkanımız Fikret Orman, Hentbol
Takımımız’ı Akaretler’deki kulüp binamızda ağırladı.
Amatör Şubeler Komitesi Üyemiz Erdal Karacan’ın da yer aldığı ziyarette Hentbol
Takımımız’ın antrenörü Müfit Arın ve oyuncularımız elde edilen şampiyonluk kupasını Başkanımız Fikret Orman’a takdim ettiler.
Hentbol
Takımımız’ı sezonu şampiyon tamamlamasından dolayı tebrik eden Başkanımız Fikret Orman, BJK TV’ye yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Hentbol Takımımız’ın antrenörü Müfit Arın ve sporcularımızı tebrik ediyorum. Camiamıza büyük bir sevinç yaşattılar. Türkiye’de elde ettikleri
başarılara alıştık. Bundan sonra vites artırıp Avrupa’da başarılar elde etmeliyiz. Altyapı ve tesisleşme konusunda sıkıntılar mevcut ama gerekli
yatırımları yapacağız. Hentbol Takımımız’ın her türlü sorunuyla Amatör Şubeler Komitesi Üyemiz Erdal Karacan ilgilendi. Sorunları bize yansıtmadan
çözdü. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.”
Ziyaretin sonunda Başkanımız Fikret Orman, Hentbol Takımımız’ın teknik ekibi ve oyuncularıyla
birlikte hatıra fotoğrafı çektirdi.

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif






























