Pazar günü deplasmanda oynayacağı Mersin İdman Yurdu maçı hazırlıklarını sürdüren Sanica Bolu Elazığspor'da teknik direktör Yılmaz Vural, Beşiktaş'ta görev almak istediğini söyledi.
Bir spor yazarının, "Beşiktaş'a gitmek istiyor" şeklindeki yazısını da değerlendiren Yılmaz Vural, "Beşiktaş camiası ile aram çok iyidir. Taraftarlarıyla, yöneticisiyle böyle bir husumet sokma gayreti çok yanlıştır, çirkindir, kimse bu tezgaha düşmez. Şüphesiz Beşiktaşımız, Fenerbahçemiz de, Galatasarayımız da, Trabzonsporumuz da, hatta buna Bursaspor da eklenmiştir, dolayısıyla konuyu böyle görmek vardır. Ben her zaman isterim. Beşiktaş takımında antrenman yapmak, bir zamanlar değil, her zaman isterim. Antrenör bir takıma gitmek için çalışmaz, antrenörü takımlar ister, hep bunlar yanlış ifadeler. Eğer sizin dediğiniz gibiyse ben okuyamadım yazıyı, o yüzden fazla içeriğini bilmediğim için bir şey söyleyemem. Ama özünde bu kelime, iş iki büyüğe doğru gidiyor. Bu söylem hepinizin katıldığı gibi, bakın onlar her şeyini tamamladı, stadına kadar. Şimdi Beşiktaş'ta onlara tekrar toparlanmak adına, bu seneyi feda yılı ilan etti. 'Bir dakika durun' dedi. 'Toparlanalım, bakın açılıyor millet. Eğer biz de onlara uyarak gitmeye çalışırsak, bu makası daha da büyüteceğiz. Onun için stadımızı yapalım, yeniden borçlarımızı organize edelim' diye Fikret Orhan ve yönetimi inanılmaz bir çaba sarf ediyor. Tebrik ederim kendilerini, Beşiktaş'ı. Tekrar söylüyorum, büyük takımdır, büyük takımlarımızdan bir tanesidir" dedi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da


























