Aybaba kırgın
Teknik direktörümüz Samet Aybaba'nın hakkında yapılan eleştirilerden rahatsızlık duyduğu ve karar vermek adına sezon sonunu beklediği belirtildi.
Kaynak : Takvim
Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba, kendisi hakkında yapılan spekülasyonlara kulağını tıkadığını ve takımın gelecek sezon Avrupa Kupaları'nda yer alması için mesaisini harcadığını söyledi.
HAFIZALAR TAZELENSİN
Geçtiğimiz yıl Beşiktaş'la 4 yıllık sözleşme
imzaladığını hatırlatan Aybaba, "Tepkileri görüyorum. Ama benim başarısız olmamı iddia etmek insafsızlık değil mi. Sezon başında Beşiktaş'ı şampiyon
odayı olarak gören var mıydı? Ama ilk yarı sonunda şampiyon adayı olmamız benim suçum oldu! İnsanları hafızalarını tazelemeye davet ediyorum"
dedi.
SAMET HOCA ÇOK KIRGIN!
Samet Aybaba, "Tepkileri haketmiyorum. Başarısız olduğum doğru değil" ifadesini
kullandı.
İlgili Haberler
Trabzon'u deviremedik (Futbol)
Avrupa heyecanı (Basketbol)
'Çok üzdük' (Futbol)
Müze kapanıyor (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da

Newcastle United'dan Tonali için gelen dev teklife ret!
En çok yorumlanan haberler

























