Beşiktaş'ta bu hafta sonu oynanacak Gençlerbirliği maçı öncesi bilet izdihamı yaşanıyor. İnönü Stadı'nın sezon sonunda yıkılacak olması nedeniyle bu maç Siyah-Beyazlı takım için aynı zamanda stada bir veda maçı özelliği taşıyor. Yönetim bilet talebine çözüm bulamazken 1 kişinin en fazla 3 bilet alması için tedbir almaya başladı. Anadolu'dan dernekler akın akın maça gelmek isterken kulüpte santraller kilitlendi, bilet sorumluları ise şimdiden telefonlarını kapatmak zorunda kaldı.
EN UCUZ BİLET 30 TL OLACAK
İnönü' deki son maçta en ucuz bilet 30 TL olarak
açıklanırken en pahalı bilet 385 TL olarak belirlendi. Bu arada yönetici Umut Güner, "İlk önce yıkım ruhsatı alacağız ve daha sonra işlemlere
başlayacağız. Öncelikle şantiye kuracağız. Haziran'ın birinci haftasında yeni açık tribünü yıkacağız. Yıkımın ardından hafriyat çalışmaları
başlayacak" dedi.
VİDEOYU İZLEMEK İÇİN PLAY TUŞUNA BASIN

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!



























