Taraftara teşekkür
Kulübümüz, resmi internet sitesinden yaptığı duyuru ile Gençlerbirliği maçı biletlerine ilgi dolayısıyla vefakar taraftarlarımıza teşekkür etti.
Kaynak : bjk.com.tr
'11 Mayıs 2013 Cumartesi akşamı İnönü Stadı'mıza
veda edeceğimiz Beşiktaş-Gençlerbirliği maçımıza yoğun ilgiden dolayı büyük taraftarımıza ve özellikle BJK Bonus Card sahiplerine teşekkür ederiz.
Tarihi şerefli ve güzel anılarla dolu olan stadımızdan, camiamıza yakışır bir şekilde yeniden inşaa edilecek stadımıza en kısa zamanda dönmek üzere
ayrılacağımız bu son müsabakada, takımımızı desleklemek ve hep birlikte stadımızı büyük bir coşkuyla şölen havasına çevirmek için, yenilenme öncesi
stadımızda son kez taraftarımızla buluşacak olmamız bizi ayrıca mutlu etmektedir.
Hep birlikte bu anlamlı vedada buluşmak dileğiyle, tüm taraftarımızı sevgi ve saygıyla kucaklıyoruz.'
Beşiktaş JK
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınİlgili Haberler
Avantaj yakaladık (Diğer Sporlar)
Iron Man 3 keyfi (Diğer Sporlar)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı
En çok yorumlanan haberler


























