Beşiktaş kalecisi Tolga Zengin, 3-1 kazandıkları Akhisar Belediyespor maçından sonra ilginç bir açıklama yaptı.
Maçtan önce seremoniye beraber çıktıkları çocuklar için eşofmanlarını çıkarıp veren Beşiktaşlı oyuncuların durumunu değerlendiren Tolga şunları söyledi:
"Maça çıkarken küçücük çocukları kısa kollu formayla sahaya çıkarıyorlar. Arkadaşlarıma çıkardım eşofmanlarımızı çıkardık üşümemelerini sağladık. O çocuklar emanet verilmiş. Hasta olmamaları lazım. Yazıktır günahtır. Bunun yetkilisi kimse o çocuklar orada üşümesinler. Bunun özellikle söylemek istedim. Yetmiyorsa formamızı da çıkartır veririz. Önlerine saygı yazıyorsunuz ama sevginin olmadığı yerde saygı olmaz. Çocuklar titriyordu. Göze batmayan bir şey ama lütfen dikkat etsinler. 35-40 yaşına kadar yaptığın şeyler unutuluyor. İşin sonunda duruşuna, adamlığına bakılıyor. Gördüğümüz haksızlık karşısında da susmayacağız."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!























