Beşiktaş forması giyen Olcay Şahan, Akhisar Belediyespor mücadelesinin ardından açıklamalarda bulundu.
Cenk Tosun'un golünde yaptığı asist hakkında kendisine yöneltilen soruyu cevaplayan Olcay Şahan, "Normal bir asist yaptığımı düşünüyorum. Aslında benim orada sol ayağım ile orta yapmayacağımız bilmesine rağmen Bilal abi kaymış. Ben de adam eksilttim. Cenk Tosun'u görünce orta yaptım. Gekas'a çalım attığımı hatırlamıyorum bile" dedi.
Sezonun devamında da liderlik koltuğunda kalmak istediklerini söyleyen yıldız oyuncu, "İlk 35 dakika çok iyi oynadık. İkinci yarıda Akhisar Belediyespor daha hakimdi. Dengeyi kaybettik. Sakatlıklardan dolayı ve maç trafiğinden dolayı yorgunduk. Sosa'nın enfes golü ile 2-0 öne geçtik. Lideriz. Hakettiğimiz yerdeğiz. Bütün sezon orada kalmak istiyoruz" şeklinde konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!






















