Cenk Tosun: "Güzel gol atmışım..."
Beşiktaş'ın ilk golünü kaydeden Cenk Tosun maçın ardından konuştu.
Kaynak : Karakartal.com
Beşiktaş'ın Akhisar Belediyespor'u 3-1'le geçtiğim maçta takımının ilk golünü atan Cenk Tosun maçtan sonra Lig Tv mikrofonlarına attığı golü şu sözlerle değerlendirdi:
"Attığım golde Olcay abinin çok büyük payı var. Onun kalitesine yakışan bir şeydi. Kafa vuruşunu da bilerek yaptığım için kaliteliydi. Güzel attım yani..."
Cenk ayrıca performansları hakkında da "Çok güzel bir çıkış yakaladık. Rakiplerimiz bizden önce oynayınca onlar yeniyor ve biz de yenmeye mecbur kalıyoruz. Takım arkadaşlarımı kutluyorum. Gekas ve Bilal abinin kalitesini biliyorduk. Dersimizi iyi çalıştık. Arkadaşlarımı kutluyorum." ifadelerini kullandı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınİlgili Haberler
Sağ bek için sürpriz hamle! (Futbol)
Cenk Tosun: "Güzel gol atmışım..." (Futbol)
Bilic'ten Furkan'a; "Takma" (Futbol)
Kupa maçı stadı açıklandı (Futbol)
Tosun, Demba Ba'yı yakalıyor (Futbol)
Alex ve Drogba'dan sonra... (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
En çok yorumlanan haberler






















