Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında sahasında Beşiktaş'a 2-1 mağlup olan Gaziantepspor'da kaleci antrenörü Murat Şahin maçın ardından
açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş'ın maçı hak ettiğini belirten Murat Şahin, "İlk yarı oyuna istediğimiz gibi başlayamdık. Soyunma odasında
konuştuklarımızı oyuncularımız ilk yarıda sahaya yuansıtamadı. Golü de kendi hatamızdan yedik. İkinci yarı gerekli değişiklikleri yaptık. Tabiki
pozisyonlar bulduk ama pozisyonlarda verdik. Beşiktaş'ın maçı daha fazla hak ettiğini söyleyebiliriz. Beşiktaş'ı tebrik ederiz" ifadelerini
kullandı.
Skorun 2-1'e gelmesinin ardından umutlandıklarını da söyleyen Murat Şahin, "Tabiki futbolda düdük çalmadan maç bitmiyor. 2-0'dan
önce İbrahim, Serdar ve Cenk'in pozisyonlarında gol bulabilseydik daha farklı olabilirdi. Biz golü bulduktan sonra Beşiktaş da kendi sahasına çekildi,
bir gol daha bulabilirdik. Artık önümüzdeki maçlara bakacağız" diyerek sözlerini noktaladı.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!




















