Beşiktaş, G.Antep deplasmanında 2-1 kazanarak 3 puana uzandı. Maçın ardından takımın Hırvat teknik direktörü Slaven Bilic açıklamalarda bulundu.
Bilic, geçtiğimiz haftalara oranla bu kez takımından memnun gözükürken, "Bu futbol. Çok önemli bir maç kazandık. Son 7 dakikadaki
durum her zaman olabilecek bir durumdu. Maç 2-1'se her ligde bunlara rastlıyorsunuz. 2-1'ken ya tutmak, ya da 3-1 yapmanız gerekir. O dakikalarda
problem yaşadık. İyi bir rakibe karşı oldukça üstün bir futbolumuz vardı. İç sahada tehlikeli bir rakibe karşın iyi bir pas trafiği yarattık.
Her antrenmanda, her maçta görmek istediğim takım işte bu takım. G.Antep'in serisini bozduk. 3-4 gün sonra Kasımpaşa ile tekrar maçı var. Ardından
çok zor maçlar var. Bugün yaptığımız hataları kaldırıp, bugünkü oyun anlayışımıza devam edersek bu ligde her takıma karşı çok büyük şansımız var"
ifadelerini kullandı.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!




















