Galatasaray’ı 52-45 yenen Yıldız Kız Basketbol Takımımız, Türkiye Şampiyonu oldu.
Antakya Spor Salonu’nda oynanan final karşılaşmasının
ilk periyodunu siyah-beyazlılarımız, 6-1 önde geçti. İkinci periyotta toparlanan Takımımız, soyunma odasına 22-14 galip gitti. Etkili oyununu 3.
çeyreğe taşımasını bilen Ekibimiz, son periyoda 40-30 önde gitti. Oyunun son bölümünde rakibinin farkı eritme çabalarına izin vermeyen Takımımız maçı
52-45 kazanarak Türkiye şampiyonluğuna uzandı.
Karşılaşmada en skorer oyuncumuz 17 sayıyla Zeynep Canbaz olurken onu 10’ar sayıyla Beril
Albayrak, Sevgi Uzun ve İrem Kikiler takip ettiler.
Yıldız Kız Basketbol Takımımız, şampiyonluk kupasını Türkiye Basketbol Federasyonu
Samer Şenbayrak’ın elinden aldı. Salonda kupayla tur atan siyah-beyazlılarımız, bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.
Şampiyonanın MVP’si
İrem Kikiler seçilirken en iyi forvet oyuncusu ödülüne de Sevgi Uzun layık görüldü.

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

























