Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, “Menajerler bize Ronaldinho’yu önerdi, şu an için düşünmüyoruz ama son karar yeni teknik direktörümüzün” dedi.
İngiltere, Almanya, Brezilya ve Kolombiya başta olmak üzere birçok ülkede araştırma yaptıklarını belirten Başkan Orman, “Beşiktaş’ın adını çok iyi
bilen menajerler dünyaca ünlü yıldızları kulübümüze getirtmeye çalışıyorlar” ifadesini kullandı.
‘ÇOK SAYIDA YILDIZ İSİM ÖNERİLDİ’
Atletico Mineiro forması giyen Ronaldinho’nun da kendilerine önerilen yıldızlardan olduğunu vurgulayan Fikret Orman,
“Beşiktaş olarak her futbolcuyu alabilecek güce sahibiz. Brezilyalı yıldız gibi önemli 3-4 oyuncu önerdiler ama biz sistemimize uyacak, forma için
savaşacak güçlü oyuncuları transfer etmenin peşindeyiz. Ronaldinho’nun sistemimizde yeri olmadığını belirterek menajerlere teşekkür ettik” şeklinde
konuştu.
Beşiktaş Başkanı, yeni teknik direktörün istemesi halinde Ronaldinho’yu Beşiktaş’a kazandırmak için harekete geçebileceklerini de
sözlerine ekledi.
KARTAL YÜZÜNÜ ADA’YA ÇEVİRDİ
Başkan Orman ayrıca İngiltere’de iki önemli oyuncuyla temas halinde
olduklarını önümüzdeki hafta içinde bu oyuncuların takıma kazandırılması konusunda girişimlerin hızlanacağını söyledi. Sağ ve sol kanat için yurt
dışından birçok isimle temasta olduklarını belirten Beşiktaş Başkanı, “Ekonomik olarak kulübün menfaatleri doğrultusunda bu oyuncularla görüşüyoruz.
Yeni teknik direktörümüzün netleşmesiyle bu isimleri transfer edeceğiz. Çalışmalarımız tüm hızıyla sürüyor” diyerek sözlerini bitirdi.
VİDEOYU İZLEMEK İÇİN PLAY
TUŞUNA BASIN

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!





























