Başkanımız Fikret Orman, 2012-2013 Sezonu Şampiyonu olan Hentbol Takımımız'ı kutladı.
Konuyla ilgili olarak kulübümüzün resmi internet
sitesinden şu açıklama yapıldı:
Yıllardır başarılarını büyük bir gururla takip ettiğim, Camiamızın ve taraftarlarımızın yüzünü her zaman güldürmeyi başaran, sahadaki hırslı ve centilmen oyunlarıyla Beşiktaşlılık duruşlarını her daim sergileyen Hentbol Takımımız'ın 2012-2013 Sezonu Şampiyonluğunu kutluyorum.
Üst üste 5. kez Hentbol Süper Ligi'nde Şampiyon olmak gibi büyük bir başarıyı bizlere yaşatan; ayrıca bugüne kadar tüm kulvarlarda çok sayıda kupayı müzemize kazandırarak göğsümüzü kabartan, tüm oyuncularımıza ve teknik kadromuza teşekkürlerimi sunuyor, başarılarının devamını diliyorum.
Fikret Orman
Beşiktaş JK Yönetim Kurulu Başkanı

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!





























