Orman: "Beşiktaş düşmanları çok"
Başkanımız Fikret Orman, Beşiktaş Belediye Başkanı İsmail Ünal’ı makamında ziyaret etmesinin ardından açıklamalarda bulundu.
Kaynak : bjk.com.tr
Başkanımız Fikret Orman, Beşiktaş Belediye Başkanı İsmail Ünal’ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette başkanımız ile birlikte Sayman ve Yönetim Kurulu Üyemiz Ahmet Ürkmezgil, Yatırımlar Komitesinden Sorumlu Yönetim Kurulu
Üyemiz Yalçın Kaya Yılmaz, Hukuk İşleri ve Finansmandan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Melih Sami Esen, Taraftarlar ve Dernekler ile Basketbol ve Kürek
Şubeleri'nden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Özköse yer aldı.
"OLMAYAN ŞEYLERDEN BİR ŞEYLER YARATMAYA ÇALIŞIYORLAR"
Ziyaret ile ilgili BJK TV’ye açıklamalarda bulunan Başkanımız Fikret Orman, ‘’Sayın Belediye Başkanımız İsmail Ünal bizim abimizdir. Aynı yönetim kurulunda da beraber çalıştık. Çok uzun zamandır tanırım. Geçen dönemde kulübümüze özellikle İnönü Stadı’nın izinleriyle alakalı çok yardımları oldu. Seçim sürecinde bunun için ziyaret ve teşekkür edememiştik. Şimdi yeni yönetim kurulundan arkadaşlarımızla beraber bize verdiği destekten dolayı, camiamıza verdiği destekten dolayı teşekkür etmek istedik. Stat yıkımında yavaş gidiyoruz, hızlanmamız lazım. Cuma günü son bir konserimiz var. Bu konserden sonra daha da hızlanacağız. 1 sene içinde stadı bitirmek gibi çok iddialı bir hedefimiz var. O hedefe ulaşabilmemiz için çok hızlı çalışmamız lazım. Beşiktaş düşmanları çok, olmayan şeylerden bir şeyler yaratmaya çalışıyorlar" diye konuştu.
Samimi bir ortamda geçen ziyarette Başkanımız Fikret Orman, Beşiktaş Belediye Başkanı İsmail Ünal’a İnönü Stadyumu nostalji forması hediye etti.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
"OLMAYAN ŞEYLERDEN BİR ŞEYLER YARATMAYA ÇALIŞIYORLAR"
Ziyaret ile ilgili BJK TV’ye açıklamalarda bulunan Başkanımız Fikret Orman, ‘’Sayın Belediye Başkanımız İsmail Ünal bizim abimizdir. Aynı yönetim kurulunda da beraber çalıştık. Çok uzun zamandır tanırım. Geçen dönemde kulübümüze özellikle İnönü Stadı’nın izinleriyle alakalı çok yardımları oldu. Seçim sürecinde bunun için ziyaret ve teşekkür edememiştik. Şimdi yeni yönetim kurulundan arkadaşlarımızla beraber bize verdiği destekten dolayı, camiamıza verdiği destekten dolayı teşekkür etmek istedik. Stat yıkımında yavaş gidiyoruz, hızlanmamız lazım. Cuma günü son bir konserimiz var. Bu konserden sonra daha da hızlanacağız. 1 sene içinde stadı bitirmek gibi çok iddialı bir hedefimiz var. O hedefe ulaşabilmemiz için çok hızlı çalışmamız lazım. Beşiktaş düşmanları çok, olmayan şeylerden bir şeyler yaratmaya çalışıyorlar" diye konuştu.
Samimi bir ortamda geçen ziyarette Başkanımız Fikret Orman, Beşiktaş Belediye Başkanı İsmail Ünal’a İnönü Stadyumu nostalji forması hediye etti.
İlgili Haberler
Şan Ökten unutulmadı (Futbol)
Simurq öncesi son hazırlık (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede
En çok yorumlanan haberler




























