Ceza açıklaması
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, UEFA'nın kararı sonrasında yaşanan gelişmeler ve savunma hakkında dikkat çekici açıklamalarda bulundu.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, UEFA'nın kendilerini Disiplin Kurulu'na vermesi üzerine, "Sürpriz bir gelişme değil" dedi. Orman UEFA'nın 1.5 ay önce kendilerinden bir savunma istediğini söyleyerek, "Hemen savunmamızı hazırlayacağız. Bir Avrupa yasağı alacağımızı düşünmüyorum. UEFA ile olan sorunlarımızı her zaman çözdük" ifadesini kullandı.
KULAKLARIMIZI TIKADIK
Beşiktaş'ın büyük bir kulüp olduğunu belirten Fikret Orman, "Ne yazık ki seçim sürecinde camiamızdan istemediğimiz sesler de yükseliyor. Ancak biz bunlara kulağımızı tıkadık. Görevimizi yapıyoruz" dedi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınİlgili Haberler
Gençler ligi sona erdi (Diğer Sporlar)
Milli davet (Diğer Sporlar)
Atletizm sonuçları (Diğer Sporlar)
75 Milyon Dolar (Futbol)
'Sadece Beşiktaş olur' (Futbol)
Listeler sunuluyor (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!
En çok yorumlanan haberler

























