Beşiktaşımızın Hırvat teknik direktörü Slaven Bilic, St. Pauli karşılaşmasının ardından yaptığı açıklamada, transfer gündemlerinde olan Eneramo ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Bilic açıklamasında Nijeryalı golcü Eneramo'nun sağlık testlerinde sorun olduğunu doğrulayarak beklemeye geçtiklerini ifade etti. Bilic ayrıca Eneramo'nın testlerinin devam ettiğini söyleyerek önümüzdeki günlerde yeniden testlerden geçeceğini söyledi.
İşte Bilic'in Eneramo hakkındaki açıklamaları:
"ENERAMO'NUN SAĞLIĞINDA SORUN OLDUĞU DOĞRU"
"Daha önce de
söylemiştim, beğendiğim bir oyuncu Eneramo. Benim aldığım duyum sağlığında bir sorun olduğu. Bana söylenen testlerin devam edeceği yönünde. Umarım
birlikte çalışabiliriz onunla."
Eneramo'nun İstanbul'a gelerek geçtiği sağlık testlerinde kalp ritmi konusunda sıkıntı yaşadığı iddia
edilmiş ve bu haber kamuoyunda geniş yankı uyandırmıştı.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!



























