Beşiktaş'ın geçtiğimiz sezonun ardından 2013-2014 sezonunda da UEFA Avrupa Ligi'ne katılamayacak olmasının ardından gözler prensip anlaşmasına
varılan Hırvat teknik adam Slaven Bilic'ten sevindirici haber geldi.
Alınan cezaya rağmen Slaven Bilic'in Cuma günü İstanbul'da olacağı ve
kendisini Beşiktaşlı yapacak olan sözleşmeye imza atacağı öğrenilirken başkan Fikret Orman da bu durumu doğrular nitelikte açıklamalarda bulundu.
Salı akşamı kulüp televizyonu BJKTV'ye açıklamalarda bulunan Orman; 'Planlarımızda herhangi bir değişiklik yok. Bilic büyük ihtimalle Cuma
günü İstannbul'da olacak. Konuyla ilgili yasal girişimlerimiz sürecek' diyerek Beşiktaşlıların gönüllerine su serpti.
Daha önce Hajduk
Split, Hırvatistan Milli Takımı ve son olarak Lokomotif Moskova'yı çalıştıran Slaven Bilic'in Beşiktaş ile görüşmelere başladığı Salı günü KAP'a
bildirilmişti.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!



























