Genç Hentbol Takımımız, Gençler Hentbol Türkiye Şampiyonası'nı altıncı sırada tamamladı.
05-10 Haziran tarihleri arasında Kastamonu’da
düzenlenen şampiyonada yarı finale çıkma mücadelesinde Cent Koleji Spor Kulübü’ne mağlup olan siyah-beyazlılarımız, sıralama maçında da Maliye Milli
Piyango’ya 40-32 mağlup olarak Hentbol Gençler Ligi’ni 6. sırada tamamladı.
Takımımızın şampiyonada oynadığı karşılamalarda aldığı
sonuçları şöyle;
Beşiktaş: 21 – Bursa Nilüfer Belediye: 23
Beşiktaş: 42 - Bafra Spor Kulübü: 16
Beşiktaş: 39 – Mardin Hentbol:
28
Beşiktaş: 23 - Cent Koleji Spor Kulübü: 25
Beşiktaş: 32 - Maliye Milli Piyango: 40
İnternet sitemize sezon değerlendirmesinde
bulunan Genç Hentbol Takımımız'ın antrenörü Yusuf Ali Kurt, "Bizim için güzel bir tecrübe oldu. Oyuncularım daha uzun süre hentbol oynayacaklar.
Önümüzdeki yıllarda hentbola hizmet verecekler ve inanıyorum ki ilerleyen yıllarda bizlere şampiyonluklar hediye edecekler" diye konuştu.
.

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif


























