Bu haberi yazdır
"Takviye şart"
 
Kaynak : Star
Takviye şart
Beşiktaşımız’ın eski yıldızlarından Ahmet Dursun, siyah beyazlı takımın şampiyon olmak istiyorsa devre arasında takviye yapmasının şart olduğunu söyledi.

Siyah beyazlı kulübün asbaşkanı Levent Erdoğan’ı ziyaret eden Ahmet Dursun, "Beşiktaş’ta çok güzel bir dönem geçirdim. Muhteşem bir kadromuz vardı. Ancak, yaşadığım talihsiz sakatlıklar yüzünden yuvamdan koptum. Zor günlerimde bana sahip çıkan Ankaragücü forması altında ikinci yarıda başarılı maçlar çıkaracağıma inanıyorum" dedi. Hedefinin 2008 Avrupa Şampiyonası’nda mücadele edecek A Milli Takım’ın formasını giymek olduğunu belirten Ahmet Dursun, "Geçmişte çok hatalarım oldu. Hepsinden de dersler çıkardım" derken, Beşiktaş’ın durumuyla ilgili olarak da şu değerlendirmeyi yaptı: "Şampiyon olmak istiyorlarsa, devre arasında kadroya kaliteli oyuncular katmalılar."

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler