Bu haberi yazdır
"Görevimi yaptım"
 
Görevimi yaptım
Rize maçında sahanın en iyisi olan kaleci Murat, dün yönetici Süleyman Eren tarafından tebrik edildi. Eren'in "Kim kaleye geçse devleşiyor" diyerek övdüğü Murat Şahin "Ben görevimi yaptım. Üç puan almamızda benim de katkım olduysa en mutlu kişi ben olurum" dedi.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler