‘Rize’ye 9 eksikle gittik, Samsun’a karşı bu sayının daha yukarılara çıkması mümkün’ diyen Rıza hoca sert çıktı: ‘Ne sebepten olursa olsun, kimsenin takımı yalnız bırakmaya hakkı yok’
Aba altından sopa
Rıza Çalımbay, yeni sistemini oturtmaya çalıştığı bugünlerde eksik futbolcuların çokluğundan yakındı. “Rize’de 9 eksikle oynadık, kazandık. Muhtemelen Samsunspor karşılaşmasında bu sayı daha da yukarılara çıkacaktır” diyen başarılı teknik adam, “Bütün bunlara elbette önlem alacağız. Kimsenin takımı öyle ya da böyle yalnız bırakmaya hakkı yok. Ama Beşiktaş’ta hiçbir ismin yokluğu sorun olmaz, çıkıp sahaya kazanırız” görüşünü dile getirdi.
‘Takım ruhu önemli’
Önemli olanın takım ruhu ve kazanma azmi olduğunun altını çizen genç hoca, şu görüşleri belirtti: “Ligde kalan 4 maçı da kazanıp önümüze bakacağız. Artık tek hedefimiz, yapacağımız takviyelerle yeni sezonda Beşiktaş’ı şampiyonluğa taşıyacak bir ekiple işe koyulmak olacak. Hedefimiz belli, şampiyonluk. Bunu da başarmak için elimizde imkanlar mevcut. Önümüzdeki sezon inşallah Beşiktaş’ın yeniden tüm kulvarlarda zirvede kalacağı bir sezon olacak.”Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif


















