Yönetime Atiba mesajı!
Teknik Direktörümüz Slaven Bilic, Sarıyer maçı sonrasında konuştu.
Kaynak : Karakartal.com
İŞTE BILIC'İN SÖZLERİ...
Tolgay Arslan'ın performansını beğendiğini kaydeden antrenör, "Her oyuncu için ilk maçuında gol atmak önemlidir. Güzel gol attı. Ama beni memnun eden tek şey gol atması değildi. Pas oyunu, sürekli sorumluluk alması beni memnun etti. Kendine güveni vardı. En güzel özelliklerinden biri şu, ilk seçeneği ileriye oynamak. Tolgay önemli bir ligden geldi, Hamburg gibi bir takımdan geldi. İlk performansından oldukça memnunum" dedi.
"FURKAN'IN PERFORMANSI ÖNEMLİYDİ"
Mücadele için konuşan Bilic, "Performansımız iyi sayılabilir. Oyuncular için isteseniz bile motive olmak zor. Çok olağan üstü bir performans koymadık ortaya. Özellikle pas akışında bazı hatalar yaptık. Furkan'ın bireysel katkısından memnun oldum. Onun gol atması önemliydi, genç bir oyuncu ve gol de attı." diye konuştu.
"YAKIN ZAMANDA ATIBA DA..."
4 isimle yeni sözleşme yapılmasını değerlendiren teknik adam, "Kulübün doğru bir yol üzerinde ilerlediğini gösteriyor 4 imza. Bu oyuncuların kulüpte kalma yolunda ciddi bir duruşları olduğunu gösteriyor. Demek ki doğru yoldayız, bu güzel. Bu oyuncuların sözleşmesi yenilendi. Umarım yakın zamanda Atiba da sözleşmesini yenileyecek. Çünkü o da bizim açımızdan, en önemli oyunculardan biri" ifadelerini kullandı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
İlgili Haberler
Genç isimden Bilic'e teşekkür! (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!
En çok yorumlanan haberler






















