Beşiktaş, Medical Park Antalyaspor’un 'yedek golcüsü' Ömer Şişmanoğlu’nu renklerine bağlamaya hazırlanıyor.
Kayserispor’dan satın alma opsiyonuyla kiralayan kırmızı-beyazlılar, 1 Temmuz’a kadar 500 bin euro ödemesi durumunda bonservisini alacaktı. Ancak devreye giren Beşiktaş, Antalyaspor ile masaya oturdu. Siyah-beyazlı yönetimle görüştüklerini doğrulayan Medical Park Antalyaspor Başkanı Gültekin Gencer, Beşiktaş ile bugün bir görüşme daha yapacağını ve bu transferin bittiğine inandığını söyledi.
Beşiktaş adına Deniz Atalay’ın bugün Antalya’ya gideceği ve Ömer
Şişmanoğlu transferini tamamlayacağı vurgulandı.
Ligin 4. haftasında Medical Park Antalyaspor formasını giymeye başlayan Ömer Şişmanoğlu, 7
maçı sakatlık nedeniyle kaçırdı. Oynadığı 24 maçın 21'inde kenarda gelerek 6 gol, toplamda 8 gol attı.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!


























