Son günlerde yaşanan Gezi Parkı olayları sebebiyle, İstanbul'un üç büyük takımı olan Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın taraftarların yanyana gelirken Fenerbahçe ve Galatasaray taraftarlarından gelen 'gelin stadımızda oynayın' çağrısı ile ilgili Ahmet Nur Çebi açıklamalarda bulundu.
Çebi şunları söyledi;
'Şimdi taraftarların bu şekilde birbirlerine yaklaşması tabi ki çok pozitif bir olay. Özellikle sporda şiddetin tartışıldığı son zamanlarda eğer taraftar bunu yapabiliyorsa, böyle duygusal bir ortam yakalanabildiyse biz de yönetici olarak buna katkı vermemiz gerekiyor. Şimdi sıra yöneticilerde. Taraftar statlarını verdiyse yöneticilerden bunu ifade etmelerini çok arzu ederiz. Sonuç itibariyle biz her zaman söyledik. Beşiktaş İstanbul sınırları içinde her statta oynayabilir. En son alternatifimiz Olimpiyat Stadı'dır. Onun dışındaki statları değerlendiriyoruz. Maalesef bu konuda gecikme var ama çok zor bir süreçte bazen sorunlar bir diğerinin önüne geçebiliyor. İstanbul içinde bir yerde oynayacağız. Taraftarın desteği ile Saracoğlu ve TT Arena'da olursa bizim yönetim olarak elimiz daha rahat eder tabi.'
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!



























