Şişmanoğlu göze girdi
Shakhtar Donetsk ile yapılan hazırlık maçında yedek kalan oyunculara verilen şansı değerlendirebilen tek isim Ömer Şişmanoğlu oldu.
Kaynak : Fotomaç
Shakhtar Donetsk maçında 4-4-2'yi deneyen Teknik Direktör Slaven Bilic, sezon içerisinde zaman zaman bu sistemle oynamayı planlıyor.
Bilic'in özellikle gol yollarında sıkıntı çektiği anlarda Hugo Almeida'nın yanında, tek vuruşları isabetli olan Ömer Şişmanoğlu'nu kullanmayı
düşündüğü öğrenildi.
Bu arada Bilic'in, Shakhtar Donetsk'e attığı gol sonrası iki müsait pozisyonda pas vermeyen Ömer'i, "Gol atman güzel
ama asist yapmak da gol kadar önemli" diye uyardığı belirtildi.
İlgili Haberler
İzin sona eriyor! (Futbol)
Kader birliği yaptılar (Futbol)
Fernandes alarmı verildi (Futbol)
Koşucuların derbisi (Futbol)
Assis nabız yokladı (Futbol)
Manuel Fernandes 12 gün sonra... (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
En çok yorumlanan haberler





























