Spor Toto Süper Lig'in 14. haftasını lider bitiren Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası'na yöneldi.
Süper Lig'in 14. haftasında Akhisar Belediyespor'u 3-1 ile geçerek liderliğini devam ettiren Beşiktaş, kupa mesaisine başladı. Siyah beyazlılar, Ziraat Türkiye Kupası'nda Adana Demirspor ile oynayacağı grup karşılaşması için bu sabah rejenerasyon idmanı yaptı. Antrenman, takım halinde yapılan koşu ile başladı. Koşunun ardından dünkü karşılaşmada oynayan futbolcular açma-germe hareketleriyle çalışmayı tamamladı. Diğer oyuncular pas çalışmalarının ardından minik kalede maç ve şut çalışması yaptı. Antrenman, yarım sahada yapılan çift kale maçla tamamlandı.
Çalışmaya, tedavisi devam eden Mustafa Pektemek, Necip Uysal,
bireysel çalışan Tomas Sivok, Demba Ba ve Ramon Motta ile MR'ı çekilen Veli Kavlak katılmadı.
Beşiktaş, Adana Demirspor maçının hazırlıklarını
yarın saat 11.00'de gerçekleştireceği antrenmanla sürdürecek.

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı



















