Sağlık hamlesi! Sakatlıklar bitsin...
Beşiktaş'ta bu sezon yaşanan sakatlıklar sonrasında yeni bir adım atılmasına karar verildi.
Kaynak : Milliyet
Sağlık merkezinin ilk etapta sezon bitmeden yetiştirilmeye çalışılacağı vurgulandı. Son olarak Manuel Fernandes’in sakatlanarak Fenerbahçe derbisinde oynamasının riske girmesi nedeniyle sıkıntılı olan Beşiktaş Yönetimi, yeni sağlık merkezinin de hizmete girmesiyle dünya çapında doktorlarla çalışacak.
Yaşanan sakatlıklar nedeniyle başta doktorlar olmak üzere birçok personeli haksız şekilde işten attıklarına ikna olan siyah-beyazlı idareciler, bunda sonra çareyi daha profesyonelce arayacak. Avrupa’daki bir çok kulüpleri inceleyerek yeni bir sağlık merkezi oluşturucak olan Beşiktaş Yönetimi, bu konuda sponsoru olan Acıbadem Hastaneleri’nden de destek alacak.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
İlgili Haberler
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
En çok yorumlanan haberler
























