Fikret Orman, “Gün kenetlenme günü, iki maçta taraftar bize destek olsunlar. İstifa çağrısı ile beni yıldıramazlar…” diyerek sert tepki gösterdi.
Beşiktaş'ta taraftarların tepkileri her geçen gün artarken Başkan Fikret Orman, "Fener'e başkan olsana" tezahüratları için sert
konuştu.
Orman, Elazığspor ve G.Birliği maçı öncesinde "Kenetlenelim" derken taraftarlardan destek isteyip "Ancak benim duruşum belli, beni
yıldıramazlar. Geçmişte Süleyman Seba, Serdar Bilgili ve Yıldırım Demirören'e yaptıklarını yapmasınlar. Çünkü bu işler bana sökmez. Beni
istemiyorlarsa kendi istedikleri tip bir başkan seçsinler" diyerek meydan okudu.
DEV PRİM: 200'ER BİN TL
Takımdan kalan 2 maçta büyük bir coşkulu futbol beklediğini
belirten Orman, "Hesap ortada. Bizim Şampiyonlar Ligi'ne direkt gitmemiz lazım. Buna göre transfer politikamız belli olacak. Eğer Dünya yıldızı
alacaksak bu başarıyı göstermemiz gerekiyor. Bu nedenle futbolcularımdan ekstra işler bekliyorum" dedi. Orman ve yönetim, Şampiyonlar Ligi primi
olarak 200'er bin TL gibi astronomik bir rakamı da gözden çıkardı.

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!



















