Orman: "İnşallah daha ileriye..."
Avrupa Ligi'nde Liverpool'u eleyen Beşiktaş'ta Başkan Fikret Orman maç sonrası açıklamalarda bulundu.
Kaynak : Karakartal.com
Avrupa Ligi'nde Liverpool'u eleyen Beşiktaş'ta Başkan Fikret Orman maç sonrası açıklamalarda bulundu.
İşte Orman'ın açıklamaları:
"Çok önemli bir galibiyet. Buraya gelen bütün Beşiktaşlıları, televizyonda izleyen ve bizi destekleyen tüm Türkiye halkına, Slaven Bilic ve öğrencilerine de mücadelelerinden dolayı teşekkür ediyorum. Yönetim Kuru arkadaşlarıma da ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İyi şeyler yapıoruz."
"KULÜBE HARAM PARA SOKMADIK"
"Erkenden konuşmanın anlamı yok. benim ilk günden bu yana hedefim Avrupa'da bir kupa almak. İnşallah daha ileriye gideriz. Düşüncemiz iyi, hedefimiz büyük. Bu statlar kupalar, başarılar için yapılıyor. Biz haram para sokmadık kulübe. Oyuncularımıza verdiğimiz para da helal olsun."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınİlgili Haberler
İngilizler'in kabusu olduk! (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!
En çok yorumlanan haberler






















