Beşiktaş Teknik Direktörü Ole Gunnar Solskjaer, kupadaki Göztepe maçı öncesi konuştu.
Norveçli teknik adam, "Bugün daha iyi bir takım görmek istiyoruz. Hep gelişen bir Beşiktaş görmek istiyoruz. Başkanımız bugün maalesef maçı izleyemeyecek ama tesislerde bize iyi dileklerde bulundu. Onun ve taraftarımız için oynayacağız. Galatasaray maçında birlikte olduğumuzda neler yapabileceğimizi gösterdik. Oyuncularımız bugün yaptıklarının devamını yapmak isteyecekler. Kaliteli bir şekilde hep daha iyisini yapmak için mücadele edeceğiz." dedi.
Solskjaer, kadro tercihi için, "Paulista, uzun süreli sakatlık yaşadı. Onu korumak için yedek tutuyoruz. Tayyip iyi bir oyuncu ve ona güveniyorum. Ersin, çok iyi bir kaleci ve Beşiktaş'ta şampiyon oldu. İki iyi kalecim var. İkisi de oynamayı hak ediyor. Takımdaki herkesin önemli olduğunu anlatmak için bu tarz oyuncuları oynatmak önemli. Ersin belki kupada daha fazla süre alır." diye konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif


















