Kıran konuştu: 'Oyumu...'
Eski futbol komitesi başkanımız Tamer Kıran "Fikret Orman'la 10 yıllık çok iyi bir dostluğumuz var. Kongrede oyumu ona vereceğim" dedi
Kaynak : Sabah
Tribünde taraftarların protokolde oturan bazı kişiler tarafından joplanması sonrası, Beşiktaş yönetiminden istifa eden futbol şube eski sorumlusu Tamer Kıran, ilk kez konuştu.
Kıran, "Yaşananlar direkt benimle ilgili olmamasına rağmen, olaylara karışanlar misafirimdi. Bunun için çok üzüldüm. Duyduğum üzüntünün bir sonucu olarak da istifa ettim" dedi.
Fikret Orman'la 10 yıllık çok iyi bir dostluğu olduğunu belirten Kıran, "Seçimlerde oyumu ona vereceğim. Kendisi listesine girmem için teklifte bulundu. Ancak kabul etmedim, biraz dinlemek istiyorum" dedi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınİlgili Haberler
Stat için 'durun' iddiası (Futbol)
Nartallo üzüntülü (Futbol)
Orman'dan mesaj (Futbol)
Fernandes'ten Gezi Parkı desteği! (Futbol)
'İhale bitmeden yıkılamaz' (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
En çok yorumlanan haberler























