Kaptan kızdı
Kaptanımız İbrahim Toraman, 2-1 yenildiğimiz Galatasaray derbisinin sürekli gündemde tutulmasına yaptığı açıklama ile tepki gösterdi.
Kaynak : Fanatik
Tecrübeli futbolcu, “Normalde derbi, oynanmadan önce çok konuşulurdu. Bu işte bir terslik var. Herkes biten maçın ardından atıp tutuyor. Sürekli gündemde kalıyor. O maç artık geçti” ifadelerini kullandı.
Artık sadece önlerine baktıklarını belirten Toraman, “Üst üste çok kritik maçlara çıkacağız. Karabük ile 3 puandan çok daha fazla önem taşıyan bir maç oynayacağız. Kendi aramızda sürekli bunları konuşuyoruz. Hatalarımızdan ders alıp, kalan 15 final maçına bakıyoruz” dedi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınİlgili Haberler
Mazbata töreni (Futbol)
Uni BJK'den ziyaret (Futbol)
Haftanın düdüğü (Futbol)
Belediyeyi devirdik (Diğer Sporlar)
75 Milyon TL gelir (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Real Madrid'den Marc Cucurella hamlesi!

Bologna, Orsolini'den cevap bekliyor

Angelino'dan geleceği için karar

Roma'dan Mason Greenwood için 40 milyon euro

Marcus Rashford için kritik gün!

Milan'da Ruben Amorim sesleri!

Arsenal'in yeni gözdesi Barcola

Fulham'da Alvaro Arbeloa için geri sayım!

Pepe'den Real Madrid açıklaması!

Kenan Yıldız için 100 milyon euro

Nottingham Forest'tan Davide Frattesi'ye 25 milyon euro
En çok yorumlanan haberler































