Trendyol Süper Lig'in 12. haftasında Beşiktaş, Antalyaspor'u 3-1 mağlup etti.
Mücadelede Beşiktaş adına 3. golü atan Jota Silva, maç
sonu açıklamalarda bulundu.
"SEZON BOYUNCA YAPMAMIZ GEREKEN ŞEY BU"
Maçtaki oyuna enine boyuna değerlendiren Jota, "Bence maça çok iyi başladık. İlk yarı çok iyiydik. Golü erken bulduk. Hemen ardından ikinci golü attık. İlk yarının sonlarına doğru geri çekildik, düştük oyundan. Buna rağmen rakibe fırsat vermedik. İkinci yarının başında oyundan kopuktuk. Kendi kendimize rakibe fırsat verdik ve golü atmalarına izin verdik. Bunu düzeltmeliyiz takım olarak.
Bizim sürekli topa sahip olmamız lazım, topun bizde kalması lazım. Sabırlı şekilde topu döndürüp, oyunu domine edip doğru zamanda doğru şansları yakalamalıyız. Sezon boyunca yapmamız gereken şey bu.
Bir süredir 3 puan alamıyorduk, iyi iş çıkardık. Daha iyiye gitmek için çalışmalıyız." şeklinde konuştu.
Takım arkadaşları hakkında övgü dolu sözlerde bulunan Portekizli, "Cerny çok iyi maç çıkardı. Çok iyi asist yaptı bana. Ben sadece topu alıp
kolayca bitirdim. Milot da çok iyi girdi oyuna. Hızlı ve iyi bir oyuncu. Kartal da iyi katkı verdi. Giren herkes katkı verdi. Hepimiz beraberiz, hep
birlikteyiz, beraber yemekler yiyoruz. İyi bir grup oluyoruz. Herkes çok önemli bu takımda. Bugün her oynayan oyuncu çok fazla katkı vermesi, iyi
şeyler getirmesi sahaya. Kazanmak önemli ve böyle devam etmek istiyoruz." ifadeleriyle sözlerini
tamamladı.


Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

















