Beşiktaş'ın savunma oyuncusu Tiago Djalo, deplasmanda Antalyaspor'u 3-1 mağlup ettikleri karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
"İŞLER KÖTÜYE GİDEBİLİRDİ AMA İZİN VERMEDİK"
Attığı golün
mutluluk verici olduğunu ancak esas sevincinin takımın kazanması olduğunu belirten Djalo "Gol attığım için mutluyum ama daha çok kazandığımız için
mutluyum. Bugün takım çok iyi iş çıkardı sahada. Rakibimizin attığı golü yemeyebilirdik. Golden sonra işler kötüye gidebilirdi ama izin vermedik.
Biraz dinleneceğiz ve sonra çalışacağız." dedi.
GABRIEL PAULISTA AÇIKLAMASI
Tecrübeli savunmacı, Gabriel Paulista ile uyumuna da değindi:
"Gabriel Paulista ile oynamak kolay. Benzer kültürden geliyoruz. Birbirimizi iyi tamamlıyoruz. İlk maçtı beraber oynadığımız."
"SÜPER LİG'DE HER MAÇ ZOR"
Süper Lig'in zorluk seviyesine vurgu yapan Djalo, "Süper Lig'de her maç zor, biz de buna göre davranıyoruz." ifadelerini kullandı.
"DAHA İYİ İŞLER
ÇIKARACAĞIZ"
25 yaşındaki savunmacı son olarak "Geçen yıl 2 gol atmıştım, gol atmak isteyen bir oyuncuyum. Duran
toplara çok çalışıyoruz. İnanmamız lazım. İnandığımız zaman daha da iyi işler çıkaracağız."
dedi.

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif



















