İsmail: "Ben inanıyorum, herkes inansın.."
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Beşiktaş forması giyen İsmail Köybaşı, Kasımpaşa maçının ardından konuştu.
Kaynak : Karakartal.com
Öncelikle maç içerisinde görev yaptığı pozisyona ilişkin yorumlarda bulunan deneyimli oyuncu, "Benim önde veya arkada oynamam bir şey değişmiyor. Günümüz futbolunda önde bile oynasanız defansif görevlerinizi yerine getirmeniz lazım. İyi bir oyun çıkardığımı ve elimden geleni yaptığımı düşünüyorum. Önemli olan galip gelmekti biz de bunu başardığımız için mutluyuz." dedi.
Galatasaray'ın Gençlerbirliği karşısında 2-0 geriden gelerek 3-2'lik galibiyete imza atarak Beşiktaş'ın ikincilik koltuğuna oturmasına izin vermemesi hakkında ise "Kalan iki haftada fiziksel güşten ziyade mental olarak hazırlıklı olmamız lazım. Hocamız, bize bunu aşılıyor. Kalan haftalarda başarılı sonuçlar alacağımıza ve Şampiyonlar Ligi'ne gideceğimize inanıyorum ve herkesin de inanmasını bekliyorum" yorumunu yaptı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
İlgili Haberler
Paşa maçında da sakat verdik!.. (Futbol)
6 haftada çıkan ilginç istatistik! (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede
En çok yorumlanan haberler



















