Beşiktaş Kulübü Eski Başkanı Hüseyin Yücel, Olağan Seçimli Genel Kurul'da oy verdikten sonra açıklamalarda bulundu.
Hüseyin Yücel şunları söyledi:
"AYDINLIK YARINLARA DAHA GÜÇLÜ DÖNMELİYİZ"
"Beşiktaşımızın Olağan Seçimli Genel
Kurulu tüm camiamıza hayırlı uğurlu olsun. Şimdiden seçilecek başkanı ve yönetim kurulunu tebrik ediyorum. Tüm Beşiktaşlılar birlik ve beraberliğe
olan inancını artırmalı, aydınlık yarınlara daha güçlü ilerlemeliyiz."
"BARDAĞIN BOŞ TARAFINDA BAKIYORUZ"
"Camia
olarak maalesef kötü bir huyumuz gelişti. Özellikle sosyal medyada devamlı bardağın boş tarafına bakıyoruz. Örneğin son gerçekleşen sermaye artırımını
tebrik etmek yerine "Bankalar Birliği borcu neden sıfırlanmadı" diyoruz. Asla "1.4 milyar TL ödendi, bu kadarlık yükten kurtulduk" demiyoruz. Tabii ki
herkes eleştirilebilir ama yeri geldiğinde doğruya doğru, eğriye eğri demek gerekir."
"CAMİAMIZIN GÜCÜ TÜM KULÜPLERE ÖRNEK OLMAYA
YETER"
Bakış açımızı bu şekilde değiştirebilirsek daha emin adımlar atacağımıza inancım tam. Bizim tarihimiz, camiamızın gücü bu yükü taşımaya ve diğer tüm kulüplere örnek olmaya yeter."X
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif


















