'Hibe et Demirören'
Başkan Fikret Orman ile TFF Başkanı Yıldırım Demirören arasındaki görüşmede gündem hibe konusuydu.
Kaynak : Sabah
Futbol Federasyonu Olağan Genel Kurulu'nun yapıldığı Ankara Marriott Otel'de kapalı kapılar ardında Beşiktaş Başkanı Fikret Orman Yıldırım Demirören'le bir araya geldi.
Orman görüşmede, Demirören'den kulübe verdiği 103 milyon TL'yi bağışlamasını bir kez daha istedi. Demirören'e "Senden, şahsım adıma hiçbir şey istemiyorum" diyen Fikret Orman, sözlerini şöyle sürdürdü: "Beşiktaş kongre üyelerinin önünde söz verdin. Sözünün arkasında duracağını düşünüyorum. Parayı bağışla. Bu işi şimdiye kadar nezaketle yürüttüm. Sorunun çözülmesi ile ilgili sürenin uzaması, iki taraf için de hayırlı olmaz. Lütfen gereğini yap ve bir an önce para meselesini tatlıya bağlayalım."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınİlgili Haberler
Mazbata töreni (Futbol)
Bursa sürprizi (Futbol)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı
En çok yorumlanan haberler
























