İşte Fikret Orman'ın stat ile ilgili açıklamaları;
STAT 160 MİLYON TL'YE MALOLACAK
"Göreve gelene kadar stat konusunda bir çok şeyin hallolduğunu sanıyorduk. Gördük ki, daha başvuru filan yapılmamış. Stad inşallah bizim eserimiz olacak A'dan Z'ye. TOKİ'siz, mokisiz. Stat tahminen 82 milyon dolara yaklaşık 160 milyon tl'ye mal olacak. 2014-15’e inşallah burada gireceğiz. Stadı yıkamazsın dediler yıktık, yapamazsın diyecekler yapacağız. Sonra açamazsın diyecekler açacağız inşallah.
"Basketbol takımında 3 yıllık bir planlama yaptık. Bu hafta içinde sürpriz transfer açıklamalarımız olacak."
G.SARAY STAD KONUSUNDA BİZE YANLIŞ YAPTI
"Maçlar konusunda önümüzdeki plan bir hafta Kadıköy'de bir hafta Telekom'da oynama durumu vardı. Sağolsun F.Bahçe bu süreçte bize çok destek ve yardımcı oldu. Ama bu planda G.Saray'a takıldık bize genel kurula sormamız gerekir dediler. Ben Beşiktaş'ın talebini sandığa sokturmam. Reddedilecek bir teklifi yapmam. G.Saray statla ilgili bana göre tarihi bir fırsatı kaçırmış oldu."
KASIMPAŞA MAHALLEMİZE YAKIN
"Kasımpaşa olmaz diyorlar ? Niye ? Düşünün deprem olmuş evi yıkılmış bir aile yakın mahallede bir
eve yerleşiyor geçici bir süre için. Böyle düşünün. Kasımpaşa'da bizim mahallemize yakın, kapısını da açmış. Gebze daha mı yakın ? Nasipse bu hafta
Sani Şener beyle birlikte Umre'ye gideceğim. Sıkıntılarımız çok duaya ihtiyacımız var."

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!



























