Beşiktaşımız, Eskişehirspor maçının hazırlıklarına bu sabah yaptığı antrenmanla devam etti.
BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde Teknik
Direktörümüz Samet Aybaba yönetiminde basına kapalı olarak yapılan antrenman 1,5 saat sürdü.
Siyah-beyazlılarımız, kondisyon ve taktik
ağırlık idmana serbest ısınma koşularıyla başladı. Minik kalede çeşitli oyunlar gerçekleştiren ekibimiz, istasyon koşuları sonrasında iki grup halinde
çift kale maç yaparak taktik çalışması yaptı. Takımımızın idmanı, yarım sahada çift devre yapılan maçla sona erdi.
Tedavileri devam eden
İsmail Köybaşı, Uğur Boral, İbrahim Toraman ve Fernandes idmana katılmazken, Mustafa Pektemek ve Almeida takımdan ayrı koşu yaptı.
Beşiktaşımız, hazırlıklarına yarın saat 16.00’da basına kapalı olarak yapacağı antrenmanla devam edecek.

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da





























