Vatan gazetesi yazarı Güntekin Onay, Beşiktaş’ın UEFA Mali Kontrol Komitesi’yle yaptığı anlaşmayı yorumladı:
"Beşiktaş'ın UEFA’yla yaptığı
bir iş birliği ve yapılandırma anlaşması aslında bu... Herhangi bir ceza veya yasak değil. Ancak bir kısıtlama ve kemer sıkma
politikası olarak değerlendirmek daha doğru olur. UEFA, ‘Biz senin sicilini biliyoruz, bu gelir-gider dengesini oturtmanız ve gelirlerinizin üzerinde
hovardaca harcamalar yapmanız mümkün değildir” diyor.
Bu durumda Beşiktaş oyuncu satmadıkça, bir transfer geliri elde etmedikçe
bonservisiyle oyuncu transferleri yapamayacak. Bonservisi elinde, sözleşmesi bitmiş oyunculara yönelebilecek. Ancak diyelim ki 10 milyon
Euro’ya bir oyuncu sattı, onu istediği şekilde kullanabilecek.
Burada bir takip mekanizması söz konusu. Akılcı hareket edilirse bu
yapılandırma Beşiktaş’ı finansal olarak düzlüğe çıkartır, sportif olarak da geride bırakmaz."

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi















