Şampiyonluk yarışında artık nefesler tutulurken, Beşiktaşlı oyuncular dört aydır maaşlarını alamıyor. Ama bunu hiçbir zaman sahaya yansıtmayan futbolcular, Başkan Fikret Orman ve yöneticilerin takdirini topladı. Bu özveriye kayıtsız kalmayan Başkan Orman ve yöneticiler, para kaynağını buldu. Yönetim, oyunculara gelecek hafta primlerini yatırmak için harekete geçti. Yapımına devam edilen Vodafone Arena'nın bir tribününe kulübün sponsorlarından birinin adı verilecek.
ŞAMPİYONLUK PRİMİ AÇIKLANACAK
Sponsordan gelecek paranın 3 milyon TL'sini futbol takımına ayıracak olan Orman ve ekibi, oyuncuların primlerini hesaplarına yatıracak. Bu sayede
futbolcularının moralini bir kat daha arttırmayı planlayan yönetim, şampiyonluk ve de Şampiyonlar Ligi primlerini de oyunculara kısa süre içinde
açıklayacak.

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi















