Beşiktaş'ta Samet Aybaba’nın ayrılması sonrası birçok isimle temasa geçen Fikret Orman Yönetimi, Marcelo Bielsa’da karar kıldı. Siyah-beyazlı takım, 16 Haziran’daki kongrede başkanlığa Fikret Orman’ın seçilmesi durumunda, Anjantinli çalıştırıcıya emanet edilecek. Konuyla ilgili açıklamayı, Futbol Komitesi Üyesi Ahmet Kavalcı yaptı. Kavalcı, yoğun çalışmalar sonrası yeni teknik direktörlerini seçtiklerini belirterek şunları söyledi:
'ADAY SAYISINI İKİYE İNDİRDİK'
“Elemeler sonucu, Futbol Direktörümüz Önder Özen başta olmak üzere, araştırma komitemizin de onayı ile, adayları ikiye indirdik. Bunlardan bir tanesinin şansı yüzde 60, diğerinin şansı ise yüzde 40’tır. Bana göre, yüzdeler ve Önder Özen’in verdiği verilerden yola çıkarsak, Beşiktaş’ın yeni teknik direktörü, Marcelo Bielsa diyebilirim.” Bu açıklamaya karşın, Fikret Orman ve ekibinin Robert Prosinecki, Herve Renard ve Lucien Favre’ı yedekte tuttuğu öğrenildi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!




























