Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Siyah-beyazlı takımın çok iyi oynadığını söyleyen Slaven Bilic, "Oyuncularımı tebrik diyorum. Onlarla gurur duyuyorum. Son iki sezonda oynadığımız en iyi maçtı. Bir planımız ve stratejimiz vardı. Oyuncularım en iyi şekilde kusursuz oynadılar. Daha fazla gol atabilirdik. Olgun bir oyun oynadık" dedi.
"DEMBA BA'YA ŞAPKA ÇIKARTIYORUM"
"Opare sakatlanmasaydı, Demba Ba'yı bu kadar erken oyuna alacak mıydı?" sorusuna cevap veren Bilic, "Plan istediğimiz gibi işledi. Her maç plan vardır ama bunları uygulayan oyunculardır. Bir taraftan da rakip var. İşler iyi gitti. İşler iyi gitmeseydi, başta siz yorumcular eleştirecektiniz. Takım karakterimiz üst seviyedeydi. Demba Ba'yı takdir ediyorum. Attığı gol için değil, onun için bir karar vermemiz gerekiyordu. Yabancı sınırlaması nedeniyle zor bir karar vermek zorunda kaldık. Bu sabah kendisiyle konuştum, ve durumu anlattım. O da bunu profesyonelce kabullendi ve doğru bir tavır gösterdi. Maçtan önce sana "30 dakika ihtiyacımız olacak" dedim. Oyuna girdi ve gerekeni yaptı. Ona şapka çıkarıyorum" açıklamasını yaptı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler























