Beşiktaş’ın yeni hocası Slaven Bilic ile Zagreb’te yapılan görüşmelerde ilginç detaylar ortaya çıktı...
L.Moskova’yı çalıştıran Hırvat teknik adamın geçen sezon 16 takımlı ligi 9. sırada tamamlaması şaşırtıcıydı... Eee haliyle Siyah-Beyazlılar bu meraklarını da gidermek adına Sleven Bilic’e dolaylı olarak da olsa bunun nedenini sordu...
Geçtiğimiz günlerde L.Moskova ile yolları ayrılan Bilic bu konuda samimi bir itirafta bulunarak “Açıkcası aradığım ortamı orada bulamadım. Kadın bir sportif direktör vardı. Her şeye karışıyordu. Bana hiç istediğim oyuncuları aldırmadılar, transfer yaptırmadılar. Kulüp başkanı da ona destek veriyordu. Sportif direktör soyunma odasına kadar inip futbolcuları etkilemeye çalışıyordu. Ben de fazla dayanamadım ve ayrılmak istedim. Sözleşmeşi feshettik” dedi.
‘BİZDE ÖYLE ŞEYLER OLMAZ’
Bilic’in bu sözlerinin ardından kafalarda
soru işaretleri kalmamasını isteyen başkan Fikret Orman, açıklama yapma ihtiyacı hissetti ve kafalarda oluşması muhtemel soru işaretlerini şu sözlerle
bitirdi: Önder Özen bizim futbol direktörümüz. Ancak kendisi futbolun içinden gelme. Aynı zamanda teknik direktör. Aranızda sorun olacağını
sanmıyorum. Siz sadece Önder Özen’le muhatap olacaksınız. Benim yüzümü bile görmeyebilirsiniz. Bizde öyle soyunma odasına falan inme olmaz. Ben hesabı
senden değil arkadaşlarımdan sorarım. O konuda rahat olun.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!


























