Bilic sonunda oyuncularına patladı!
Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Shakhtar Donetsk karşısında alınan 4-1'lik yenilgi sonrası "Dua edin 8 olmadı" diyerek tepkisini gösterdi.
Kaynak : Habertürk
Shakhtar Donetsk ile oynadığı hazırlık maçını 4-1 gibi farklı bir sonuçla kaybeden Beşiktaş’ta Teknik Direktör Slaven Bilic oyuncularına kızdı.
Antrenman sonrası bir toplantı yapan Hırvat teknik adam, fazla forma şansı bulamayan oyuncuların bu şekilde mücadele etmemeleri halinde zor
oynayacaklarını belirterek, “Rakibin gücünü biliyoruz. Yenilmek normal belki ama bize yakışan bir mücadele olmamasının mazereti yok. Bu şekilde olursa
ileride kimse bana neden oynamadığını sormasın” dedi.
"CENK NE YAPSIN!"
Bilic, “Dua edin 8 olmadı. Adamlar elini
kolunu sallaya sallaya Cenk ile karşı karşıya kaldı. Cenk ise elinden geleni yaptı” diye konuştu.
İlgili Haberler
Pedro Franco şaşırttı! (Futbol)
Ronaldinho ikna olmak üzere (Futbol)
Fevzi'nin teşekkür mesajı (Futbol)
Fileye Arjantinli takviye (Diğer Sporlar)
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı
En çok yorumlanan haberler






















