Deneyimli savunma oyuncumuz Sivok, Beşiktaşımız’ın yeni sezon hazırlıklarını sürdürdüğü Almanya kampında yeni Teknik Direktörümüz Slaven Bilic
hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Tomas Sivok’un konuşmalarından satırbaşları şöyle:
“Yeni Teknik Direktörümüz Slaven
Bilic’i çok yakından tanıyorum. Kendisiyle milli takımda rakip olarak karşılaşmıştık. Hırvatistan milli takımının başında önemli başarılar kazandı.
Potansiyeli yüksek, kazanan bir yapısı var. Ayrıca duygusal ve takımına taktik oynatmaya çalışan bir antrenör. Geçtiğimiz sezon taktik ve organizasyon
anlamında sıkıntılar yaşamıştık, Bilic gibi bir hocaya bu nedenle yönelindiğini düşünüyorum.”
“Slaven Bilic’le çok az çalıştık.
Çalışmalarda oyunu durdurup ne yaptırmak istediğini anlatması genç oyuncuların gelişimi açısından çok önemli. Slaven Bilic’in bu sezon Beşiktaş için
en büyük kazançlardan biri olacağını tahmin ediyorum.”
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede





























