Beşiktaş'ta doktor Karanlık, sağ ayak dış bilek yan bağı kopuk olan Necip'in ameliyat olmasına karşı çıktı, iğne tedavisi uygulamaya başladı.
Beşiktaş'ın genç futbolcusu Necip Uysal'ın sağ ayak bileğindeki kopuk bağ iğneyle tedavi edilecek.
Bilindiği gibi 23 yaşındaki futbolcu
siyah-beyazlıların ligin 32. haftasında Kasımpaşa ile oynadığı karşılaşmanın ilk yarısında sakatlanmış ve 25. dakikada oyundan çıkmak durumunda
kalmıştı. Sahayı sedyeyle terk eden Necip'in çekilen MR'ında sağ ayak dış bilek yan bağının kopuk olduğu radyoloji uzmanları tarafından tespit
edilmişti.
BU teşhisin konulmasının ardından Necip'in ameliyat edileceği düşünülüyordu. Ancak kulüp doktoru Ertuğrul Karanlık'ın Necip'e
"Ameliyat olmana gerek yok. Ben seni iğneyle tedavi ederim" demesi herkesi şaşırttı.
KOLTUK DEĞNEĞİ İLE GEZİYOR!
Eğer Necip bıçak altına yatsa operasyondan 4 hafta
sonra idmanlara başlayacak, ikinci 4. haftanın sonunda ise maça çıkabilecek duruma gelecekti. Ancak Karanlık, futbolcuyu iğneyle tedavi olmaya ikna
etti. Haftada 1 kez ayağına iğne yapılan Necip'in bacağında çizmeyi andıran ve alçı görevi gören özel bir bandaj bulunuyor. Koltuk değnekleriyle
yürüyebilen Necip 8 hafta böyle gezecek.
İşin ilginç yanı ameliyat olsa 8 haftada iyileşecek olan oyuncuya daha uzun süreli olan ve bağ
dikilmediği için sakatlığın nüksetme riskini yükselten bu tedavi yönteminin uygulanması.

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















