Beşiktaş, Göztepe karşısında 10 kişi kaldı!
Beşiktaş, Tayyip Talha Sanuç'un kırmızı kart görmesinin ardından Göztepe karşısında 10 kişi kaldı.
Kaynak : Karakartal.com
Fotoğraf : AA
Beşiktaş, Göztepe ile oynadığı kupa maçında 10 kişi kaldı.
Karşılaşmanın 36. dakikasında Tayyi Talha Sanuç, Juan'a yaptığı faulün ardından doğrudan kırmızı kart gördü.
Tayyip Talha Sanuç, kırmızı kartın ardından büyük bir üzüntü yaşadı.
Tayyip Talha'nın Juan'a yaptığı
faulde serbest vuruşu kullanan Romulo, topu ağlara gönderdi.
KARAOĞLAN PENALTIYI VERMEDİ!
Öte yandan Beşiktaş, ilk yarının uzatma dakikalarında Gedson'un düşürülmesinin ardından penaltı bekledi. Hakem Atilla Karaoğlan, serbest vuruş kararı verdi.
Tayyip Talha Sanuç'un kırmızı kart gördüğü pozisyon pic.twitter.com/cI2esWkV7b
— Sporxtv (@sporxtv) April 3, 2025
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınBeşiktaş'ın penaltı beklediği pozisyon pic.twitter.com/4j4JKAflLR
— Sporxtv (@sporxtv) April 3, 2025
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!
En çok yorumlanan haberler

















